فوم و عایق صوتی
    
تعداد بازدید: 6959
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/6/30

عایق صوتی از جمله نیازهای ضروری در دنیای پر هرج و مرج امروزی است و در واقع آن را می توان به عنوان سدی مقاوم در برابرآلودگی صوتی و انعکاس و انتقال صوت دانست.

در ساخت و سازهای اخیر به دلیل افزایش حجم آلودگی های صوتی سازندگان و پیمانکاران سعی می کنند از مصالحی استفاده کنند که تا حد ممکن مانع از ورود سر و صدا به داخل ساختمان شوند. این مصالح به مقدار قابل توجه از انتقال صوت جلوگیری نموده و مکانی ایمن و آرام برای رفاه ساکنین فراهم می کنند.

امروزه بسیاری از ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی با این عایق ها مجهز شده اند و استانداردهای لازم برای جلوگیری از سر و صدا در ساخت آن ها رعایت شده است.

 یونولیت مکعبی یا ورق عایق با چگالی های مختلفی (استاندارد)تولید میشود .ولی برای امر عایق باید از یونولیت با چگالی بالا استفاده کرد. اصولا این نوع عایق کاری در مرحله سفت کاری ساختمان انجام میشود.

از یونولیت مکعبی برای عایق کاری سقف و یونولیت ورق برای عایق دیوار ها استفاده میشود .که به دلیل وزن پایین و حجم زیاد و قیمت مناسب نسبت به سایر عایق های مورد استفاده در ساختمان سازی مقرون به صرفه تر میباشد

یونولیت مکعبی و ورق از دانه های پلی استایرن ساخته میشوند که هرچه دانه های پلی استایرن ریزتر باشد مکعب منبسط تر و در نتیجه در برابر صدا مقاوم تر میباشد

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.